Dagarna

Skrivet den 2011-12-11 kl 18:24:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Dessa dagar har både varit underbaramen också super stressiga..
Vi förberede Krilles fest, lagade mat till 40 pers, bakade, diska upp allt först, för att sedan diska upp allt igen, städa lokalen innan och efter.. barnen har varit hos oss hela helgen och dom har verkligen hjälpt till massor...

Men ojj va jag skratta  grät när jag bakade jag o bakning passar inte riktigt ihop men det lyckades efter mycket om och men... Fick beröm för den goda tårtan... Fin var den inte men jätte god..

Syns inte på bilden att den är jätte stor.. jag blev nödj i allafall...

En sak som stör mig JÄTTE MYCKET det är gäster som inte kan vett och ettiket och inte kan avboka dagarna innan ( förutom när det gäller sjukdom) det är mat, mat som kostar pengar, mat som man får kasta efterråt för att folk är EGO... Utan bara skiter i att höra ut av sig... Tur det inte var mina gäster för jag hade gjort mig av med dom i mitt liv...

Annars var det trevligt och det bästa är att Krille var jätte nöjd och tacksam...



































dessa vackra blommor fick jag av Cillas föräldrar....


Kommentarer
Fnulan

Han har världens bästa mamma =)

2011-12-11 @ 21:01:07
URL: http://fnulan.se
Silla

Tack <3

2011-12-11 @ 21:02:23
URL:
Maja

Allt var så fint! Tack för en trevlig kväll!! Saknar en bild på dig och födelsedagspojken.

2011-12-11 @ 22:11:54
URL:
Annika

Se ut att ha varit riktigt trevligt och jag tycker att allt ser gott ut och fint!

2011-12-12 @ 09:02:25
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Silla

Maja Tyvärr blev det ingen bild på oss :-( om inte någon annan har tagit foto..jag tog knappt...glömde bort kameran hela tiden så mina bilder blev super dåliga..

2011-12-12 @ 12:46:20
URL:
Miss S

bra jobbat:)

2011-12-12 @ 18:37:26
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: