BigBrothers

Skrivet den 2011-02-22 kl 21:13:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ibland är det rättså skönt att fly lite från sitt riktiga liv och titta in andras… TYP BigBrother.

Jag tycker det är underhåll på lägsta nivå, men älskar att följa det. Förr så hade jag det på live dygnet runt ( nu överdrev jag men nästan) men nu FÅR JAG INTE.  Sambon tycker att jag har ett liv..

Hmmm…Liv…. Det kallar inte jag det att vara hemma med sjuka barn hela tiden..

Att gå ut o ställa sig i -10 och röka.

Att inte ha Big Brothers på live..

Ja listan kan göras lång…

Ja så jag för nöja mig med att skriva om att jag vill titta på det dygnet runt men inte göra det..

Så många som säger vad e det för ett jävla program än då sitter dom och tittar på det..

Varför säger man så då?? Varför klagar man men ändå tittar??

Jag har alltid älskat det, och önskar att dom hade haft lite äldre medän20 åringar.. Men jag älskar att följa det och titta på det…

MEN DET GÅR INTE HÄR HEMMA NU… HÄR ska vi umgås på  kvällarna..



Imorgon ska Ken på kul i fem... har riktigtur att Flickona är här så dom kan passa mysan edansjag lämnar honom så jag slipper dra ut Mysan nu när hon e dålig igen...
LÄNGTAR til lvåren när hon kan hålla sig frisk...På samma gång som jag älskar SNÖ...
Idag ha det snöat men så lite så det var trkigt bara... HOPPAS det kommer mycket mycketmycket..
So förra året vid samma tid då fanns det mycket snö...


Kommentarer
Marie

Men satan i gatan vad vacker du är! Vilken bra bild, en jättevacker tjej...jag får allt ta tillbaka det där om tant!

JAg kollade också på Big brother förut...numer kollar jag maniskt på msn...och drömmer hoppas å önskar...som om det skulle hjälpa ;)

Kram

2011-02-22 @ 22:20:18
URL:
Miss S

vilken fin närbild...vilken fotograf har du?

2011-02-22 @ 22:21:26
URL:
maria

tänk jag låg igår o ville någon skulle lägga ut något om big brother så jag kan få ha en åsikt om skiten hehe... ja förstår inte alls dessa dokusåper typ ingen kollar på nyheter eller hänger med i vad som sker i världen men vem som vinner big brother det vet alla, ja har ingen social kompetens längre för jag vet inte vad som händer i såpavärlden o ja skiter i det med, ja är väldigt allmänbildad o intresserad av världen det är ROLIGT med riktig kunskap men har sällan någon att dela det med för alla vill bara gotta sej åt vilsna krakar på tvn.... nä ja förstår det inte alls så silla ja tillhör dom som inte tittar o verkligen inte gör det heller det kan ja lova dej :) söta silla va fin du är med dina vackra ögon... ja har ryggskott o heller inget liv just nu :(

2011-02-23 @ 15:25:52
URL:
Silla

Maria: Du kan dela det med Dennis, Han är intresserad av världen... ;.)

Miss S : Du kan låta denna fotograf fota dig.. Hon heter Sillapilla...

Marie: Har du ett liv nu då när du inte tittar ;-) ..he he

2011-02-23 @ 15:39:57
URL:
lovisa

allt bra?:)

2011-02-23 @ 16:14:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: