Lite blandat..

Skrivet den 2011-02-08 kl 22:57:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lampan till Krille börjar ta fart...



Blev så sugen på kyckling och potatissallad...mmm gott va det...

Sn kommer det lite bilder på våra sjukdagar..
Jodå vi har roligt ändå om dom e sjuka ibland..
Så dessa daar har varit blandade med städning och lekar...
My har sin kassaapparat som en telefon också... Här ringer hon och bokar bord till restaurangen jag ska gå på idag..

Här lagas det mat...


Snart kommer efterrätten..

mmm gott i gott gott..

En liten sjukling...:-(

Sen hade vi roligt med glasögonen...

O här kryper jag närmare o tar honom.....
( Min skjorta är det skönaste som finns, varm o ful)

O här sitter den andre sjuklingen sur för att haninte fick glasögonen när han ville ha dom..
Utan mamma tog dom och hade roligt...

Ja lite bilder från oss...


Kommentarer
marie

haha vilka härliga kort!

Lampan ser ut att bli skitsnygg

Och du passar i glajjor ;)

2011-02-09 @ 08:39:00
URL: http://divinemarie.blogg.se/
maria

har du foppisar på fötterna inne då måste du verkligen gilla dom :) ja gillar inte skor o jackor alls helst inte strumpor heller, bh är äckligt ja brukar lägga den i väskan när jag går till jobbet ifall jag tar på den under dan. helt oviktig info hahhaa ja gillar med skjortor/ tunikor o tights, my är jättesöt fast hon är sjuk, lik dej när du var liten...

2011-02-09 @ 13:38:52
URL:
Silla

Japp Kallt på golvet tycker jag...Sjukt fula men super sköna...Förr var ja noga med att se bra ut och ha det obekvämt nu är det tvärtom ;-)

Bh har jag bara när jag lämnar huset...eller får folk och knappt då..

2011-02-09 @ 16:18:41
URL:
Anonym

ja vi är ju snygga oavsett så bättre att vara bekväm då :) nu ska jag tvätta tuttarna med schampo för fyllnad o volym hehe...

O slänga mitt modem åt skogen, funkar funkar inte funkar funkar inte...

2011-02-09 @ 17:35:27
URL:
maria

haha ja det mitt inlägg maria försöker komma ihåg att skriva det men disträ du vet, måste vara tråkigt att få anonyma inlägg då vet man ju inte vem det är...

2011-02-09 @ 17:39:18
URL:
Silla

Ha ha ha Maria du e roligt du...O jag ska tvätta kroppen med diskmedel ;-)

2011-02-09 @ 22:35:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: