Lycka..

Skrivet den 2011-02-07 kl 11:41:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

LYCKA!

Krille o Cilla var här i går på middag.. Underbart att höra hur han haft det på resan. Underbart att få krama om honom.. ( tror inte han ycker detsamma, han tycker nog att jag är super löjlig)

Flickorna var också här hela helgen, underbart…

Men idag är My fortfarande dålig och Ken har blivit sjuk.. När slipper vi alla dessa sjukdomar..

Helgen har varit super skön, men jag ska erkänna att jag sovit rätt så mycket..

Har hittat en till kista på blocket som ska målas vit… UNDERBART…

Men den ska jag ha i mitt sovrum eller i Mys med hennes ”klä” ut mig kläder..

Inte hänt så mycket i vårat liv förutom handboll och mys denna helg…

Idag jobbar jag kväll för att barnen är hemma.

Hoppas ni andra har haft en mysig helg..


Kommentarer
marie

Det behöver inte hända mer äön helg. Det låter mysigt att ni kunnat umgås och att Krille äntligen är hemma! Och hoppas ni får bli friska allihopa och får vara frisk lääänge denna gång

Kram

2011-02-07 @ 20:13:51
URL: http://divinemarie.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: