Makeupstore

Skrivet den 2011-02-16 kl 12:24:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag är ju ingen sminktjej ( Kärring som Marie hade kallat det) Men jag vill så gärna…

Men har så svårt för att få det så där super snyggt som massa andra sminkar sig..

Utan det är alltid samma på mig, så nu har jag bestämt mig, att nästa gång ska jag gå till Make up store ( om nu det är bra, ska kolla runt vad andra tycker) och ta en sådan smink grej..

Ja typ att dom sminkar en och sedan blir det sminket mitt..

Så får jag dom rätta sakerna, för det jag har börjar ta slut och allt nytt jag köpt är bara så fel…

Så det har jag bestämt mig för… Ska göra det om en 2 månader eller 3 ;-)

 

Jag gick faktiskt dit en gång för ca 2-3 år sedan men hon som tog emot mig var så JÄDRANS fult sminkad så jag pallade inte sätta mig ner på stolen o be henne sminka som.

(ja kanske hon skulle gjort det annorlunda än hur hon själv såg ut, men det var så hemskt så jag ville verkligen inte)

Så jag sa att jag inte hade tiden just nu och återkommer. Hon ville gärna att vi skulle boka tid, men jag sa bara jag återkommer. Ville ju inte säga att NEJ jag vill inte att du sminkar mig för du kan inte sminka dig själv ens..Så taskig kan man inte vara…

Men nu ska jag göra ett nytt försök faktiskt..


Kommentarer
Anonym

2011-02-16 @ 13:58:13
URL: http://divinemarie.blogg.se/
marie

haha det där gick ju bra...påt igen!

Haha Silla, grejen är de att vissa kärringar är snygga utan smink, det är du, så du behöver inte spackla på så mycke serru.

haha jag brukar gå in på Makeupstore...och köper aldrig något!! För de har så mycket så jag kan inte välja! Sen är jag lite som en skata, dras till det som glittrar, fast jag vet att jag nästintill aldrig skulle använda de...så jag går därifrån tomhänt! ;)

2011-02-16 @ 14:00:11
URL:
Silla

Marie...Nu börjar du igen!! Du vill väl sova denna natt som kommer va? Eller? ;-)

2011-02-16 @ 14:44:33
URL:
marie

just ja...tänker inte klar, har sovit så lite, var precis som om jag blev straffad för något...men så trött så jag kommer inte på vad...hmmm ;)

Nejdå pinglan, du är en tuff brud i lyxförpackning ;)

2011-02-16 @ 19:48:06
URL:
maria

haha ja smink ja, när jag ser andra tjejers sminkväskor blir jag helt chockad vad är allt för???

ja har maskara (stavas det så hmm) o eyeliner allt annat vet ja inte vart det ska sitta. försökte en gång dök ner i en kompis sminkväska o fixa fejan efterår såg ja ut som rysk lyxprostituerad... parfym tål ja inte o bh:n ligger i väskan, tro mej jag slår det mesta i okvinnlighet... ja håller med marie du är så fin ändå...

2011-02-16 @ 21:59:23
URL:
Silla

Maria...hahahhahhaha du e för rolig...

2011-02-17 @ 11:35:08
URL:
Pedersonja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-12-13 @ 12:39:32
URL: http://pedersonja.blogoom.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: