My 3år

Skrivet den 2011-02-28 kl 22:29:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

3år idag…

Idag fyllde/fyller My 3år..


Det har vi firat med ett litet kalas igår för henne. Det blev lite presenter och hon blev överlycklig.

Men jag tror det är fel på mig, kanske på oss.. För alla utan Maggan med sina barn tackade Nej till kalaset. Ja dom skulle jobba dag/kväll, inte pallade..Ja jag skiter i vilket. Eller gör jag det?!?!


Antagligen inte för det har stört mig enormt mycket. Besviken är jag. Ja riktigt besviken och ledsen. Verkligen ledsen över att ha en sådan släkt..Men dom stör väl sig på mig med för något, men vad vet jag inte..


Idag skrev en syster på bloggen Grattis till My jo hon kan ju läsa det( men bättre än att vara tyst).Maggan med barn ringde och sjöng till henne. Men sedan var det tyst från övriga i släkten. Lana ringde och sjöng..

Mig behöver ingen jävel fira, för jag skiter faktiskt i vilket. Men mina barn tycker jag är så JÄVLA dålig stil. Vi springer på vart enda kalas, dop mm.. Men vem kom till oss…Jo Maggan, Linn o Emmy.

Vi hade jätte mysigt men jag tycker ändå att det är för jävligt och sedan inte ens gratta henne…

Dom stora tjejerna förstår när jag talade om att ingen skulle komma på deras kalas, men My som har pratat om sin födelsedag sedan Nyår förstår det inte…


Min mamma är ju inte ens värt att nämna hon gratta inte ens My förra året så henne hade jag ju inte förväntat mig alls, hon har ju inte ens hälsat på sina barnbarn sedan Maj år 2009..


Fy fan va jag är besviken och ledsen…

















Sötnosen...Måste ha varit jobbigt att blåsa ut ljusen...





Kommentarer
Miss S

ledsen att det blev så:(...men ni fixade så fint...fina bilder...tycker My liknar Laura i Lilla huset på prärien på bild 5 och 6 heeheheh...

2011-02-28 @ 23:31:03
URL:
Barbro

Jaa förlåt att jag inte kunde komma, skulle jobba men det slutade med att jag låg hemma i influensan hela helgen. Håller med dig, vi är dåliga på att hälsa på varandra, ingen har hälsat på mig sen jag flyttade o innan dess så var ingen o hälsa på i över ett år när jag skulle flytta o skiljas. Flytten tog jag också hand om själv...betalade flyttkillar så det blev gjort. Så man får väl ta hand om sig själv helt enkelt. Har ju inga egna barn o firar inte min egen födelsedag så jag går på de barnkalas som jag känner att jag har tid med. Folk hör ändå bara av sig när barnen fyller år eller när dom vill ha något så jag har väl slutat höra av mig jag också.

Jag bryr mig inte så mycket om att folk inte hör av sig, men jag kan förstå att det känns jobbigt när det handlar om ens barn =(

Kram på er!!!

2011-03-01 @ 01:42:47
URL:
MArie

Vad mysigt och fint ni gjort trots allt.

Hjärtat blöder lite när en lite flicka undrar...för hur ska man förklara?



Massa Kramar

2011-03-01 @ 08:32:10
URL:
Helena

Grattis på födelsedagen lilla My!

Kram från Helena med dockorna.

2011-03-01 @ 09:55:49
URL:
Maja

Å va mycket fint du fått My! Och vilken fin tårta. Den såg god ut! Hoppas att du hade en riktigt kul dag.

kram

Maja

2011-03-04 @ 19:41:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: