Söndagsgodis..

Skrivet den 2011-02-20 kl 15:59:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här hemma e det lugn o ro just nu.. My sover, Ken spelar.. Flickorna e på kalas, och Dennis e o spelar golf..
HÄRLIGT med liten egen tid...Egen o egen, ja då passar jag på att blogga lite..

Tack alla ni som mailar mig era komentarer och tack alla ni som komenterar..

Här händer det ju lite oliak saker hela tiden...
Men jag ska stoppa in lite olika foto från olika dagar...

Imorgon ska vi ha en tjej dag ( sminkdag, spa dag) Jag o tjejerna och Ken får vara fotograf..
Vi ska sminka oss och ha roligt..
Men det har tjuvstartat lite...
Kolla dessa finabilder från igår kväll...






My hörde vad vi skulle göra, så hon gick in på Emilias rum och började..
När Emilia kom in så sminkade hon henne också..
Jag tog aldrig foto när hon tvätta bort det, värsta spaet i köket när det var dags..

Krille o Cilla var här idag och hämta sin lampa..




Faktiskt blev den jätte fin... HEMMAGJORD o tjusig..

Det e så mysigt när dom är här, men jag får ont i mitthjärta när jag ser på Krille att han inte är gladför att han inte har ett jobb...Usshh jag vill bara gå in i hans kropp och gå o KNACKA DÖRR ( jag har mer självförtroende än han) o bara få ett o så går han dit..

Krille det kommer fixa sig... Det kommer det.... Ryck upp dig gubben....



Smyg fota en bil som jag får förbi ofta.. Tycker den är så tjejig så jag har bestämt mig för att ha lika dant på min bil som jag köper.. Visst e den söt...

Jag har massa skor ute på blocket, får nog fota dom lite annorlunda så dom blir sålda... Men det blir ett projekt i dagarna har liksm inte tid idag...


Den goda efterrätten vi hade i fredes.. Kom också med på bild såg jag..
Riktig mys dag första dagen på lovet ( läs kvällen) så det var lite extra vid tvn...



En liten bild av MYSAN pysan..
När hon vill ändra hår färg och vara pippis kompis...

En sak jag inte förstår... Det är att man inte hittar PIPPIsom uthyrare Typ HYR EN PIPPI på 2 timmar/500kr..
Vet ej om jag skrivit om detta för.. Men hade jag varit yngre så hade jag gjort det.
Jag tex letar efter en Pippi till Mys kalas... En pippi som kommer hit och leker med My...
Sitter o berättar historier, springer runt o busar..
Varför finns det INGA sådana..
Varför gör inte tejer det som en extra peng på helgerna.. Ojj vad dom hade kunnat tjäna pengar..
Ja nu e jag för Pippi. ;Men det finns ju andra man kan klä ut sig till o vara..

Ja jag vet inte varför ingen gör det och jag förstår inte folk som inte har ideer på att tjäna pengar..

Ja någon som läser min blogg kan ju nappa... Jag är för tjock och för gammal för det.
 
Men Nappa på ideen, sen kanske du kan öppna eget för det är många som vill ha något extra till just kalas och helt på våren o sommaren ute i trädgården..

PS!!! Det är en bra timpeng också..


PS! Vill man inte vara ensam, så delar man pengarna med enkompis som är Annika eller Tommy..
Eller APAN...ja det finns 100 miljoner sätt att göra detta på... MEN NEJ DÅ INGEN GÖR DET :-(



Här har vi en som älskar att DANSA...Ja då hon kommer gå på dans..
Hon dansar med flickorna och med mig och hon har en super bra taktkänsla och super bra rörelser isin kropp..
Så hon kommer gå långt i sin dans.. O det vill jag .jag älskar när barn dansar ochnär dom gör det SNYGGT..
Finns inget värre än närman måste stå och titta på någon som inte kan röra sig..

Ojj nu var kl mycket, nu är det en kaffe innan jag ska väcka mysan o hoppas att Dennis snart kommer hem..
Denna vecka kommer jag bara jobba när jag kan...För barnen GÅR FÖRST...Dom har kommit så på sidan efter alla sjukdomar här hemma.. SÅ jag har bestämt.. ATT DOM KOMMER FÖRST DENNA vecka, sedan jobbar jag när jag kan. Ligger jag efter såmycket redan nu så kvittar en vecka.. INGET ska få stressa upp mig...

( Kvällsjobb den kommande veckan.))

Ha en fortsatt bra söndag...

HEJSVEJS...Ha det bra...

Enda fotot som blev bra på mig med mina ögonbryn ;-)





Kommentarer
Anonym

haha önskar jag hade bott närmare så jag fått vara med på er sminkkväll, jag behöver en makeover..å då hade alla grabbar kunnat öva kisstaktik under tiden ;)

hahaha fan vad knäpp du är...kan jag lägga ut fula bilder på mig kan du ;) men jag gillar dina ögonbryn!

Älskar lampan btw! Supersnygg, även om jag aldrig skulle tända den ;)

kram

2011-02-20 @ 16:18:01
URL:
Silla

Skrattar...Jag vill ha mys på kvällen...men så innaallt efixat å vllagha det ljust annars blirjag så trött..

Men vi tänder ju över 200värme ljus perkväll här hemma.. så både ljus o lampor etända ills det är dags för soffan..Då är det Mys ljus..



Ja, det e synd...Dennis hade fått sköta pisseriet med killarna o vi hade haft smink/spa mys..me tjejena...

2011-02-20 @ 16:25:42
URL:
Annie

Lampan blev verkligen supersnygg Silla!!! Men jag menar det .. skit i lampan .. mys med dina barn o man istället!!!

KRAMAR <3

2011-02-20 @ 17:05:27
URL:
jane

det tar jag gärna emot Silla! Min mail är [email protected]

2011-02-20 @ 20:47:25
URL: http://gumpen.blogg.se/
maria

silla pippi ÄR ju gammal nu så det kan du visst extraknäcka som...

2011-02-20 @ 21:09:23
URL:
D

vi måste köpa nytt tangentbord till dig silla

2011-02-20 @ 21:44:05
URL:
Annika

Härligt med egentid!

Hahaha så läckra ögonfransar på den bilen!

2011-02-21 @ 12:25:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: