Ångest

Skrivet den 2011-01-23 kl 21:55:19 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ångest

Är förnamnet.. My e ju fortfarande sjuk…Så hon ska vara hemma imorgon också. Sen tisdag får vi se hur dagen imorgon blir.. Men jag hoppas så att jag kan börja jobba snart..

Har ju knappt jobbat så räkningarna blir ju inte roliga..RIKTIG ÅGEST..

Mailen vågar jag inte ens öppna för att titta LITE, för då kommer ångesten direkt på..

Alla mail som väntar på svar, ALLA mail som jag vet stressar upp mig, ALLA mail som är arga.

När jag får så och känner panik, så bultar hjärtat, jag kan inte tänka på annat. Jag vet jag är super jobbig med det, men så funkar jag..

Stackars lilla Mysan, hennes hosta är så rälig…Tycker så synd om henne. Idag är första dagen hon är lite bättre..

Nej nu ska jag sluta skriva om min MÅNDAGSÅNGEST…

KRAMAR SILLA


Kommentarer
maria

ja är inte arg :) vet du gör så gott du kan. du får gärna använda dom pengar jag betalat, in till dina räkningar hehe, för jag vet jag får svar när du kan... usch ja e med trött idag hemsk helg på jobbet trött så jag vill spy... ha det fint krya på er

2011-01-24 @ 12:56:34
URL:
Annika

Usch din stackare!

2011-01-25 @ 16:53:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annika

Hoppas att ångesten har släppt!

2011-01-26 @ 11:24:09
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: