Dagis

Skrivet den 2011-01-05 kl 18:36:11 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag gick Mysan på dagis första gångenpå 3½ vecka.. Hon var ju sjuk innan jullovet...
Men det fanns ingen koll där alls..
Förlite personal till alla dessa barn, hon har inte sovit middag ( fattar inte hur dom kunnat missat det) lukta bajs överrallt, hennes mössa är försvunnen, ingen ordinarie personal, dom visste inte vart hon var när Dennis kom o hämtade henne...Så JA nu ska hon inte ditt förren dom har koll igen och all personal är tillbaka...

Så tisdag hoppas vi på att alla e friska och att dagis är på rätt spår igen...Men till dess så är det myspys hemma..
Jag längtar tills rutinerna börjar igen... Jag e såååå trött just nu och kan sova stående..

Snart e jag på banan igen och då ska jag sätta igång o göra klart mina hjärtan jag ska sy, göra en lampa till Krille o Cilla...
PÅ tal om Krille så har han fått ryggskott, så berättade jag det för Ken och han blev jätte ledsen, jag frågar honom men varför e du så ledsen bara för det: Men mamma, stackars Krille varför har du skjutit honom..Vad har han gjort för att dom ska skjuta honom... hahhahahahhahah MEN stackars liten... Klart han inte visste var ryggskott va...jag dog av skratt medans jag tröstade honom...
MEN ROLIGT VA DET...

My har börjar prata om sitt kalas...Ja hon planerar vem som ska bjudas och vad som ska hända på hennes kalas...( jag hatar kalas, det ärdet värsta jag vet, när man är tvungen att bjuda hem folk.. Här bjuder man hem folk för att man måste inte för att man vill) Men jag ska göra det för hennes skull..
Nu är hon för liten att göra som dom andra:
typ:
Mamma vad ska vi göra på mitt kalas?
Kalas???Hmmmm...
Du får välja.. Kalas eller enheldag i köpenhman på tivolit?
jaaaaaa tivoli....
Så har man sluppit kalaset..

Men My förstår ju inte det TYVÄRR, så det får bli ett kalas...
Men en riktigt Hallo Kitty tårta..Det ska hon få...


Typ en sådan här:: BILD: Jeanetts tårtor

Nu ska jag försöka väcka Mysan för hon somnade på stolarna i köket medan jag lagade mat
för hon räknades väl som stor idag på dagis..för inte har hon sovit middag så nu blir dygnet helt fel..
Ja jag e s förbannad på dom, så jag kan koka över...



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: