Göra själv...

Skrivet den 2011-01-14 kl 08:56:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitetr och tittar runt på olika bloggar mm just för att ha något kreativt att göra..
(betyder det att man blivit äldre;-) )
Som tex. Kakfat är hur snyggt som helst..

Bild: Tagit från internet.
Hitta snygga tallrikar på "loppis" och göra en/fler som man själv vill ha...
Det ska jag göra så fot jag hittar några snygga tallrikar som tilltalar mig...

Foto: Internet
Finns hur många olika som helst...
Nu e inte jag glad för blå tallrikar men jag ville bara vissa er hur dom kan se ut..

Bara googla på kakfat så hittar ni hurlätt det är att göra själv. Plus att man får dom exakt som man vill ha dom..

Idagarna ska jag börja göra en lampa till Krille o Cilla

Bild: Internet
En sådan här men i svart ska dom få...
En stor en... Passar jätte bra i deras lägenhet....
Ska bli riktigt roligt att göra..
Ja det finns hur mycket som helst att göra...
LÄNGTAR tills jag kan stå ute och göra en massa som man inte kan göra inne...

Iår vill jag att My ska få sin lekstuga tänk att få pilla med den hur mycket som helst...
LÄNGTAR, men så vet jag inte om vi ska köpa en helt ny, eller hitta en på blocket..Just transpoten kan du bli dyr så att det är bättre att köpa en ny ( eller bygga en själv) så att man slipper lastbil mm...
Sitter och tittar runt på solika sidor just för att få massa ideer...

Idag är det fredag, helgen närmar sig börjar kl 19 för mig...
Vad ska ni göra i helgen då?


Kommentarer
Annie

OJ! PRECIS en sån lampa, fast i svart har jag letat efter till mitt vard.rum ..!!

och så GÖR du dem???? HUUUR DÅÅÅ?

Antingen får du lära mej, eller så beställer jag med en!!!!

Kram Annie

2011-01-14 @ 09:22:15
URL:
Silla

Underbart... Jag kan göra en till dig Annie..

2011-01-14 @ 09:38:19
URL:
Annie

JAAAAA!! En rätt stor, om det går bra? Svart?

Kostar?

Ååååh vad glad jag blir!!! :-D

KRAAAAAAAAAM <3

2011-01-14 @ 10:46:55
URL:
Silla

Jag ska göra som en gymboll till krille, så kan du se den...tycker du om den så får du en likadan..

2011-01-14 @ 10:49:35
URL:
Annika

Imponerande att du gör sådana själv!

2011-01-19 @ 12:29:10
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: