Kiss

Skrivet den 2011-01-21 kl 08:43:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Kiss i sängen och ha det bra, ligga stilla och fundera, det är en vacker vinterdag, jag tror jag kissar lite mera....

Detta var nog Mys ord i morse..

-Mamma!! Mamma, Mamma jag har kissat på mig...
FÖR HELVETE tänker jag... JÄVLA DENNIS...Ja jag svär mellan 04-09 på morgonen...

Jodå, Dennis hade glömt att sätta på My blöja när han somnade henne igår..
Hon dricker rätt mycket, så hon kissar på natten och därför får denna söta blöjfria tjej ha blöja på natten..
För hon är inte glad av att bli väckt för att gå och kissa.. Så det skippar vi så får hon ha blöja.. ME DÅ ÄR DET MENINGEN att hon ska ha den på sig..När man nattar henne..

Så hon väckte mig kl 0550 med dom ordn, så det var dra upp henne, byta/tvätta henne..Hon grät för hon ville sova..
Städa ur sängen..( sådan tur är har jag 2 bäddmadrasser på min säng och det var där hon låg) Dennis somnade på soffan så han sov där..och hörde inget så KLART...
Bädda nytt sedan fick hon somna om, men det var ju inte lönt för mig för jag skulle upp kl 07, väcka Ken.. Skicka han till skolan, Leka inne på toa men min nya hobby...
Så nu sitter jag här och väntar på att snäckan ska vakna ...Hon e fortfarande hemma från Dagis..
Så det blir inget jobb idag heller :-(

Idag kommer flickorna hit.. Ska bli roligt....

Ha en bra dag men nu fick ni veta hur min började...




Kommentarer
Annika

Ååååå va typiskt!

2011-01-21 @ 10:02:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: