Lördag

Skrivet den 2011-01-22 kl 15:35:48 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Förkyld men lika glad för det är jag… My e fortfarandesjuk, flickorna är här hos oss och Ken har mamma vecka ..Så alla är vi samlade..( Krille o Cilla saknas)

Jag flödar av affärs idéer, ibland skulle jag bara vilja skriva ner allt, berätta vad jag håller på med.. Men kan inte ..Jag har kollat upp saker o ting en bra tid nu så en dag ror vi detta i hamn..

Visst är det tråkigt att man inte kan berätta saker o ting för den svenska avundsjukan.. För att andra ska sno ens idéer mm..När man egentligen bara vill dela allt med alla..

Det finns dom som frågar mig om jag kan ge dom idéer för att jag har sådana på lager..

Hade ni delat med er av era???

Jag kan resonera som så här: Jag har fått slösa flera 100 tals timmar till att kolla upp allt och  sedan bara VARSÅGOD.. efter n liten tid OJjjj någon annan tog vår ide så nu får vi köra på den andra saken..

Resonerar jag fel?

Nej nu ska jag titta in hos er andra.. Ha en  bra lördag..


Kommentarer
Miss S

ja idéer ska man inte dela med sig med vem som helst...inte snällt när nån annan har gjort grovarbetet...och skulle så vara fallt så kan man berätta vem man stulit den ifrån...eller insipirerats av...eller så kan de köpa dina idéer

2011-01-22 @ 17:26:33
URL:
rie

Nej du tänker inte fel! Dina idéer är dina, ditt jobb är ditt, klart som sjutton att ingen annan ska genomföra dem. Man får faktiskt ha saker som bara är ens eget, folk får väl tänka själva! Helt rätt Silla!

Kram

2011-01-23 @ 10:18:58
URL:
Annika

Jag håller med dig... svenska avundsjukan är hemsk... och NEJ dela inte med dig för då kanske någon snuvar det!

2011-01-23 @ 12:50:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: