mm gott

Skrivet den 2011-01-04 kl 11:21:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

mmm gott i gott gott...
Titta vad jag fick igår... En hel liter Baileys mmmm snart e den slut...


Jag blev så glad idag, Mysan vill gå till dagis och leka med Athena..
Men jag har gått och trott att hon har semester till den 11 Januari..
en idag fick jag veta att hon förväntades komma redan igår..
Så imorgon e det dagis dags så hon får leka av sig o mamma kan börja jobba vanligt igen..
Trött är jag, men inte alls så som det varit dom andra veckorna. Så nu kan man sätta igång som vanligt.
Härligt att höra att man är saknad...
Så från imorgon (ja torsdag är det röd dag) och månad e det stängt.. Men annars börjar rutinerna igen, både för My och oss andra..


Super fina klädder från Krille o Cilla Tomten som My tycker om...

Tillbaka till frukosten..

Kommentarer
Malin

Silla så söt hon är. Tack för idag. Du är guld värd.

2011-01-04 @ 20:44:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: