NYÅR 2010 - 2011

Skrivet den 2011-01-01 kl 19:33:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

GOTT NYTT ÅR alla mina läsare...
Eller
GRÅTT NYTT HÅR.....
Hoppas den nya året blir bättre än det förra för oss alla...



Gott Nytt år från Tomten...
"glader"

Förrätten i går..

Middagen... Mumsigt...

Efterrätten... mmmmm gott i gott gott...

Till oss o till barnen kl 00...

Tittar på raketerna, alldeles för kallt för at gå ut..

Vid middagen..

Istället för raketer...


Ja det var Mys raketer så hon var supe glad för det..
Ja hon fick tom för sig att hon fyllde år igår...

Glädjen....Lyckan...

Sötnos..

Yaniv skojar med Mysan..

Emilia fjortis. ;-)

Här dansar vi vilken snygg pos ;-)

Silla fjortis...

My fick med vara fjortis..
Ja vi skrattar åt alla bloggar som har så på sina foto så nu har vi börjat här hemma.. Varje gång lameran åker fram så är vi fjortisar....

En riktig HÅRD puss av hela sitt hjärta fick jag... då blir man glad...

Så söta...



Vi hade en lung o mysig afton... Ken saknades ....

STAFFAN...

GOTT NYTT ÅR på dig... Hoppas du har det bra där du är och får ett underbart år..
Hälsningar från hela familjen...


Kommentarer
Maria (myran)

Vilken härlig jul o nyår ni verkar ha haft, en väldigt stor tomtedräkt med en liten my verkar springa runt hos er. Fasiken vad jag garva med google t shirten, duu slår helt klart vilket uppslagsverk som helst, helt klockrent. Mitt nyårslöfte är att börja skriva punkt o kommatecken så nu övar jag (njut detta kommer ej att vara) Jag ska även sluta stressa och äta mer frukt (detta ska jag lyckas med) GOTT NYTT silla med familj!

2011-01-01 @ 20:36:52
URL:
Marie

Vilken mat!!! Ser ljuvligt ut...vart hittar man en sån karl?!!! haha

Och så mysigt ni ser ut å ha, vill också ha en familj på de viset

Och du är allt en skönhet Silla, glöm inte det

Gott nytt år och massa kramar

2011-01-01 @ 20:53:34
URL:
Staffan

Tack så mycket, o Gott Nytt år eller god fortsättning på er alla =). Skickar med en länk på hur dom fira här, dom börja redan 11.30 på dagen med nått karnevalsliknande firande, sen smällde dom av sånna här överallt, dom var allt från 5m till 150 m långa, kanske längre(D hade gillat det) det var helt sjukt =)). http://www.youtube.com/watch?v=7KBgnpbzCcY&feature=related

2011-01-02 @ 17:37:21
URL:
Staffan

Om det är D som gjort maten (vilket jag tvivlar)så har han valt fel yrke =)))Hälsa o krama alla från mig.

2011-01-02 @ 17:57:38
URL:
Silla

Tack Marie o Maria..ja det e mysigt...



Staffan, ja det är D som gjort maten alltid han som gör maten...

2011-01-02 @ 23:08:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: