Onödig info....

Skrivet den 2011-01-18 kl 11:45:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Onödig info…


KÄNSLIGA LÄSARE KAN SLUTA LÄSA HÄR...


Jag fick tag i VC idag… ( skulle ju varit där för provtagning nr 2 för en månad sedan)

Fick tid i morgon… Jätte bra…kl 0820…

Då ringer hon nu och säger.. Du ska ta 3 avföringsprover på 3 olika dagar…( Dennis du kommer ha mitt bajs i bilen på morgon, för du kommer ju få köra dit och lämna det)

Hur äcklad blev inte jag, menar dom allvar att jag ska sitta o bajsa och sedan leka med det..För att stoppa in det i rör…3 gånger på 3 dagar… Vadå har jag hamnat i någon bajsålder.. Leka 3 dagar i sträck..JUST nu känner jag bara för att skita i det.. INGET ROLIGT ALLS…

Nä och medans jag skriver detta så ringer telefonen, ja då är det VC igen..Hon glömde säga till mig att ett av proverna dom ska ta måste jag ha varit vaken 3 timmar innan besök..Jaja..okej…MEN då kan ni ju ge mig en ny tid senare på dagen..

Nej det gick inte, för några prover MÅSTE jag ta innan kl 09 på morgonen…

Så nu ska jag ställa kl plötsligt på 0530…Jag som inte sover på nätterna..

Ja, då får jag ju skita i att jobba imorgon utan gå hem och lägga mig så jag kan vara mamma i alla fall på eftermiddagen…

Men usshh va äcklad jag känner mig av tanken att LEKA MED SKIT i morgon, tors och fredag..

Fan man måste vara frisk för att orka vara sjuk…


Kommentarer
jane

öööööeeeee!!! =)

2011-01-18 @ 13:32:31
URL: http://gumpen.blogg.se/
Annika

Usch din stackare... inge kul alls!

2011-01-18 @ 13:58:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Miss S

heheh...så mycket som du skiter i det så kommer du att fylla mer än 3 rör...hehe

2011-01-18 @ 18:26:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: