Söndag

Skrivet den 2011-01-30 kl 22:26:19 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hej kära läsare..

Det var ett tag sedan som jag skrev..

Ja det har inte hänt mycket här för jag har legat sjuk, men idag är jag mycket bättre.

Har bestämt mig för att inte stressa upp mig för att jag inte kunnat jobba på nästan 3 veckor. Utan får ta det som det kommer. 

Inget jobb inga pengar… Men det går..

Jag har sovit bort flera dagar nu, men det har jag behövt..Så nu kommer nya tag..

Mailen ska jag ta tag i på morgonen och sedan e man igång som vanligt.

Hemskt det som händer i Egypten nu..

Krille är kvar i Thailand och kommer hem på tisdag…

O Jag sitter o drömmer mig bort på resor. ( jag älskar att göra det) Efter alla sjukdomar vi har haft så skulle jag vilja åka bort en vecka hade räckt och kommit hem till ett helt nystädat hem. Någon som bara hade skurit ner allt…Ja så man börjar på noll och går framåt.

Jag har fått byta läkare, för min läkare tyckte hon var för ung för mig, så jag frågade henne om det betyder att jag är gammal…Men stackaren menar att hon var för oerfaren.

Så den 14 Feb har jag tid hos en ny för att se om hon kan hitta felet, till dess är det B12 som  gäller..

Ja då tar vi nya tag i denna familj. JAG hoppas så att MY o KEN ska hålla sig friska denna vecka så att jag kan få jobba ifatt allt jag missat på 3 veckor på en vecka i allfall.. HOPPAS…

Sen vill jag tala om att jag HATAR föräldrar som lämnar sina barn på dagis direkt efter deras barn varit sjuka för att dom måste jobba, föräldrar som drar ut sina barn till affärer, kalas, mm när barnen är sjuka. Föräldrar som är så JÄVLA egotrippade och inte kan förstå att dom ska hålla sina barn hemma MINST 48h efter barnen blivit bra…Det är sådana sketna föräldrar som gör att min MY är sjuk hela tiden, att jag blir sjuk och att våra räkningar hamnar i en låda istället för att kunna bli betalda.

FÖR att vi inte kan jobba för att VI är sjuka….

Så du fick jag ut det med..

Njut av sista timmarna på söndagen imorgon är en ny dag men nya möjligheter..

ÖNSKELISTA:

En triss lott med vinst.

En resa med familjen.

Att vi ska vara friska.

Att jag får jobba en vecka i sträck någon gång..

NATTI // kram Silla


Kommentarer
jane

skönt att du mår bättre=)

2011-01-31 @ 09:26:36
URL: http://gumpen.blogg.se/
Annika

Din stackare... lider med dig och hoppas att besöket på alla hjärtans dag går bra!

2011-01-31 @ 11:16:28
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Åsa

Skönt att du mår bättre o att du inte stressar....o alla dina kunder vet ju (hoppas jag) att svar får man alltid från dej.Kram.

2011-01-31 @ 15:05:23
URL:
Anonym

silla, ta de lungt, ingen som tackar en för man stressar, fast å andra sidan finns nåt som heter omedveten stress o den kan man inte göra så mycket åt, tyvärr...skönt att krille kommer hem idag.. va rädd om dej/kramiz

mamkan

2011-02-01 @ 10:22:43
URL:
Silla

Mamkan..jag tog fel på dag...det e lördag han kommer hem :-(

2011-02-01 @ 15:53:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: