Thailand..

Skrivet den 2011-01-21 kl 08:31:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Min älskade Krille har åkt till Thailand. Han åkte idag..... Med blandade känslor...från min sida..

Men jag kommer vara nervös i 14 dagar...
Mamma hjärtat kommer vara oroligt och jag kommer ha svårt att sova ...MEN jag ska vara positiv..Det var en dröm resa han velat ha och han fick den..

Saknar honom redan .. och ja jag vet att jag är löjlig men det är ett land som är underbart att åka till men som är farligt att vistas i..

Så här lät jag igår:
Hyr inga Jetski.
Hyr ingen vespa.
Drick inte för mycket.
Bli inte av med varandra.
bla bla bla..
VEM FAN LYSSNAR PÅ SIN MAMMA... Ärligt jag är ju inte född igår.. Men jag kunde inte låta bli.. Jag var tvungen så att jag aldrig behöver ha dom känslorna: Varför sa jag inte till honom...Varför...
Men nu har han åkt och med mina ord i bagaget kommer det säkert gå bra....

Ha en mysig resa..
KRAMAR Mamma..



Kommentarer
Anonym

helt naturligt o va orolig,man e ju mamma.. de kommar att gå bra ska du se..

kram från babcia

2011-01-21 @ 15:53:47
URL:
Anonym

helt naturligt o va orolig,man e ju mamma.. de kommar att gå bra ska du se..

kram från babcia

2011-01-21 @ 15:55:00
URL:
Annika

Jag kan förstå att du är orolig!

2011-01-22 @ 13:53:47
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: