Vardagen

Skrivet den 2011-01-12 kl 09:08:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vardagen har kommit till Bara. Efter alla sjukdomar, ledighet, gäster, mm mm Så är vardagen tillbaka.

Jag tycker faktiskt det är skönt, visst jag älskar sovmorgon men jag känner ändå att det är bra att man kommer upp i tid så att man kan lägga sig i tid …( säger jag som knappt kan sova på natten, tror det tar några dagar att vänja sig)

Mysan åkte på vinterbläsjukan, sedan har vi typ väntat på att vi ska bli sjuka, men hitten tills klarat oss.

Jag har nattat tomtarna, granen har åkt ut igen, o all jul är borta.. Samma dag kommer min älskade hem med dessa…


Så nu fick våren titta in i vårt hus.. HÄRLIGT…

 

Jag har så mycket idéer, jag vill så mycket..Men dygnet har bara 24h tyvärr..Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar så jag hade hunnit med allt.. Jobba som vanligt och sedan utveckla min ide som jag har.. DET HADE VARIT  TOPPEN  BÅDE FÖR MIG OCH THE D.. Men vi får ta det med tiden.

Då kommer vi till NYÅRS löfte: Hade ni några? Dom flesta har sluta röka! Vet ni mitt var att sätta igång på min(vår) ide.  Plus att göra mig av med allt jag inte behöver..Kläder, skor, mm..

För att göra plats för nya saker …KARMA: Har man ingen plats för nytt så får man inget nytt ..


mmmm Jaså mycket åt jag häromdagen, längtade efter torsk så det blev detta..
Mätt hur länge som helst sedan..


Nej nu måste jag böra jobba.. Ha en bra dag jag återkommer när jag har något roligt att skriva..

Mysan har gjort sig en koja...


Kommentarer
jane

mmmh hollandiesås? eller hura fan det stavas

2011-01-12 @ 12:35:04
URL: http://gumpen.blogg.se/
Silla

Ja Jane...det var så gott..

2011-01-12 @ 12:51:26
URL:
Åsa



Vilka FINA tulpaner.....man får vårkänslor o vilken omtänksam o gullig sambo du har.Kram.

2011-01-12 @ 13:11:08
URL:
maria

å vilken god mat o fina tulpaner själv älskar jag orkideer. mitt nyårslöfte är att sluta stressa oavsett vad livet erbjuder trött på alla stress symtom, o så ska jag köra mitt mariarace, skita i vad andra tycker Hej hej jag är maria sån här e jag take it or leave it...mysan verkar oxå köra sitt race sötis e hon, gott nytt alla som läser sillas blogg

2011-01-12 @ 15:02:41
URL:
Silla

Våren finns här hemma nu.. Ja han e bra han( nästan alltid) jag kör alltid med



Hej hej jag är Silla sån här e jag take it or leave it...Man mår bäst då för då slipper man slösa energi på att tänka vad andra tycker..

2011-01-12 @ 16:06:21
URL:
maria

just det behålla sin energi mycket viktigt:) hahahha va härligt svar man vet aldrig vad du ska skriva... maria like:)gott vi är på samma spår

2011-01-12 @ 20:14:24
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: