Lite vardagsfrågor

Skrivet den 2011-07-07 kl 16:57:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nämn något som gjorde dig glad igår:

 

Helenas mail gjorde mig jätte glad igår..Sedan blev jag jätte glad när Ken blev så stolt över mig på fotbollen igår Han lös upp ordentligt och det gjorde mig lycklig.


Vad gjorde du kl 08 imorse:

 

Jag låg och läste sydsvenskan på mobilen.

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:

 

Mellanmål till mig och Ken och My.

 

Det sista du sa högt:

 

Oj stängde jag av den, förlåt..

 

Det senaste någon sa till dig:

 

Men Mamma du stängde av den..

 

Vad har du druckit idag:

 

Kaffe,kaffe, kaffe, kaffe och ett glas saft.

 

Vad var det senaste du åt:

 

En knäckemacka med ost.

 

Vad var det senaste du köpte:

 

Det var länge sedan jag var och handlade. Om man inte ska räkna med mat.

 

 

Vad är det för färg på din ytterdörr:

 

Svart.

 

Vad är det för väder hos dig nu:

 

Just nu sol, men det har regnat hela dagen.

 

 

Godaste glassmaken:

 

Jag tycker inte om glass, på tal om glass så ska jag berätta en historia om den sedan.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

 

Ja det gör jag….

 

 

Sover du tungt:

 

Nej! Tyvärr…

 

 

Drömmer du mardrömmar:

 

Alltid, oftast kommer jag ihåg dom.

 

 

Trivs du med ditt jobb:

 

Jag älskar mitt jobb, kommer aldrig byta ut det ändå om jag ibland bara skullevilja göra något annat..

 

Favoritklädsel:

 

Tajts, och ett linne..

 

Favoritlåt just nu:

 

Granade ( sedan har jag ju fler)

 

Vad ser du om du tittar till höger:

 

Terrass dörren, som står öppen..

 

 

Vad gör dig glad just nu:

 

Om Sambon hade ringt och sagt att han kommer hem tidigare, han har jobbat dagar och kvällar denna vecka stackaren..

 

Vad ska du göra härnäst:

 

Sätta in denna på min blogg sedan mysa med My.

 

Höger eller vänsterhänt:

 

Höger.

 

Humör just nu:

 

Glatt…

 

Favoritgodis:

 

Choklad…

 

Kläder just nu:

 

Tajts och ett linne..

 

Sommarplaner:?

 

Meningen var Astridlindgrensvärld, men det blir det inte i år..

Blir lite små utflykter.

 

Hur många kuddar sover du med:

 

2st

 

 

Spelar du något instrument:

 

Nej men lnska jag kunde spela gitarr..

 

 

Morgon eller nattmänniska:

 

Förr var jag nattmänniska, men jag måste nog säga kvällsmänniska.


Vad är viktigast för dig:

 

Att mina barn mår bra. Det finns inget viktigare för mig..

 

Är du kittlig:

 

Ja jätte kittlig..

 

Snarkar du:

 

Jag tror inte det, om jag inte är sjuk ( dennis säger att jag gör det)

 

Stjärntecken:

 

Skorpion.

 

 

Äckligaste insekten:

 

Jag tycker att spindlar, myggor, myror är äckliga..

 

 

Längtar du mest efter just nu:

 

Faktiskt att kunna ta ut semester i ca 2-3 veckor..Att kunna njuta och hämta krafter. Att få ordning här hemma, att kunna ta mitt körkort och att ha alla barnen här hos mig.

 

Idag på dagen drömde jag att jag vann massa resecheckar.

Jag bjöd hit Krille o Cilla o satt och delade ut dom till alla, vilken underbar dröm det var. Det var helt fantastiskt.

Plötsligt satt vi på en strand och jag bara fortsatte att dela ut till alla runt omkring mig, ja ni kan ju tänka så många sådana jag vann när jag bara kunde dela ut det hur som helst..

Sedan vaknade man till verkligheten…


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: