Mammorna mot barnen

Skrivet den 2011-07-06 kl 22:02:32 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var det avslutning på fotbollen..

Dagen började med att Ken trilla på cykeln och jag skulle laga den... När jag böjer mig ner så händer det något i svanken..
Har haft svårt att sitta eller ligga.. Stå går bra...men hur mycket orkar man stå upp en hel dag...

Jag trodde inte jag skulle kunna spela idag men ojjj va jag bet ihop.

När vi kommer fram och jag säger till tränaren att jag kan inte vara med för jag har ont i ryggen säger han: Du kan stå i mål...

OKEJ!!! Man vågar ju inte säga emot tränaren... Många snygga räddningar gjorde jag blev själv imponerad..heheh

5-5 till mammorna;-)) blev det.. ( ken gjorde 4 mål)

Sedan spelade vi brännboll jag var med där också, men sprang som en ny P.I.P ullad höna..

Men när jag väl satte mig, ja då kom jag inte upp igen...

Nu på kvällen har jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag som behöver städa undan..
Vår nya spis kommer på fredag och då vill jag att köket ska vara strålande fin..
















Korv dags efter matcherna..




Sedan avslutar vi med skylten som sitter på fotbollsplanen..



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: