Vi alla har sådana dagar..

Skrivet den 2011-07-29 kl 23:46:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink




Ni vet en sådan dag när man inte känner för att träffa på visa människor…


En sådan dag hade min lillasyster idag…


Hon står i affären, den lilla Ican där hon bor och in kommer hennes gamla arbetskamrat. Hennes tankar är: A nej jag orkar inte hälsa, jag låtsas som jag inte ser..


Hon handlar vidare och tillsist står hon vid jordgubbarna när en röst som hon känner igen säger:

HO HO Tjohoo

Syrran vänder sig om och säger:  Hejjjj och ger fd arbetskamraten en stor KRAM

Arbetskamraten  blir helt paff och frågar: Vem är du? Som kramar mig bara så där!

Syrran: Det är Maggan!

Fd Arbetskamraten: Men Maggan jag kände inte igen dig…

Blev det ett garv eller….

Här är det Syrran som inte vill hälsa men slänger sig efter en stund i armarna på kvinnan..

Det visade sig att Fd Arbetskamraten hade letat efter jordgubbarna och när hon hitta dom blev hon så glad, men syrran trodde ju att hon sett henne…


Kommentarer
Miss S

hahhah...snacka om pinsamt

2011-07-30 @ 13:50:12
URL:
Annika

Hahahaha så tokigt det kan bli!

2011-08-11 @ 11:15:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: