Bajs på dig..

Skrivet den 2011-06-21 kl 08:50:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hej

Här sitter jag o väntar på att min ägg ska bli klara..

Jag missade igår att sätta in mittvikt pogram

Viktminskning fr.o.m. 30 Maj 2011

Varje måndag är det vågen.. Start 84Kg…

Vecka 1 – 79kg
Vecka 2 – 78kg
Vecka 3 – 77kg


Jag vet att jag borde mäta mig i cm för jag blir knäpp på vågen,men jag vet att det går åt rätt håll. Men några kvällar harjag inte kunnat gå eller på morgonen men minst 1 gång om dagen går jag…


Rensningen här hemma går också bra. Men det känns som om det blir stökigare jumer man rensar. Har satt ut barnkläder o massa annat skit till försäljning. Får sådana skam bud så jag blir nästan förbannad när det redan är så billigt.


Jag har lagt utkläder från stl 74-92 i alla märke det är mer än 200plagg och massa skor, jackor, overall, väst ja you name it för 2500kr där är kläder för 20.000kr. Då får jag mail där det står, tycker det är dyrt kan du sälja allt för 600kr, eller 800kr..

Nejjjjjj det kan hon inte.

Det är bara vad 2 skor har kostat liksom..


Men menen dag så kanske jag får det sålt.


Har lagt ut halsband också som jag har i överflöd


254 halsband med brickor för 1000kr passar ju bra till någon som antingen vill sälja dom eller sätta på änglar eller massa annat på dom..


Men nej då där kommer också skam bud..


Det roligaste var just mailet med halsbanden jag fick igår.


Hej!


Vill du kan du skänka bort halsbanden till mej så kan jag tävla ut dem på min blogg. Självklart skriver jag att du sponsrat dem.


Hälsningar Maria


Hej Maria!


Tack för erbjudandet, men NEJ tack.


Med vänlig hälsning Silla



Hej Silla

Bajs på dej.


Hälsningar Maria

Ja så såg mailet ut..Undrar hur många sådana mail hon sitter o skickar ut. Skrattar…


Nu är det midsommar  på fredag, vad ska ni göra?


Själv håller jag på med att fixa med lekar, för vi ska ha gäster och jag älskar att leka..


Nu är det dags med frukost sedan jobb, ska jobba denna vecka till kl 12 bara för flickorna är här hos oss mellan 09-12 är lagom tid..


Ha en bra dag…


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: