Bara badet..

Skrivet den 2011-06-28 kl 22:23:57 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

I eftermiddags gick vi till Bara badet, barnen ville bada där.
Ikväll sitter jag och drömmer mig bort som jag ofta gör, men ohhh va jag vill ha en lägenhet utomlands.
Ja helst Spanien / Kanarieöarna..
Så nu sitter jag o tittar efter en sådan.. Låtsas att jag ska köpa en... Bra tisdags nöje...










Mamma Anka med sina barn, dom tog sig en dopp då och då..

RETAR mig på föräldrar där barnen jagar djur och dom bara sitter och skrattar..
Idag tex kom en Anka som gick omkring och en pojke började jaga den, stressa upp den ordentligt.
Föräldrarna bara satt där och skratta..
I sådana stunder skulle jag vilja ta upp tja en pistol eller en stor slaktar kniv och börja jaga föräldrarna och så kan ju min familj sitta och skratta åt det.

Ja psyko Silla kan få spel på sådana föräldrar...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: