Denna lördagen...

Skrivet den 2011-06-04 kl 23:38:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag kände jag mig som världens MESIGASTE person, Imorse var jag ute o gick som vanligt… Men sedan på kvällen vid 20 började jag min powerwalk och nästan i varje trädgård var det fest.. Men denna mesen TRÄNA..Jag skratta åt mig själv faktiskt och tänkte…Fan för 10 år sedan hade jag med hellre festat än går ut och gå.. 10 år skriver jag. Som om jag inte festat sedan dess skrattar….

 

Midsommar är bokad, trevligt..

Här grävs det för fullt hemma,



Varför ser det alltid värre ut och det blir värre så fort man ska göra något..
Visst blir det bra sedan men ohh va vår trädgård ser ut nu..

Denna sandlåda förflyttades till ett annat ställe i trädgården, sedan dess har den stått så där..


Det fattas något med vad??

Min nya tröja som jag köpt JÄTTE BILLIGT….Visst är den snygg?







Så här kan min tallrik se ut just nu..(jag smög vägde mig ;-)))))

Till er som inte känner mig: Jag är den lataste människan som finns..
Så att jag powerwalkar nu är en chock för både min omgivning och min kropp..hehehe
Så imorgon ska jag göra ingenting, Jag gjorde det idag också men blev inte färdig


Kommentarer
Fina Frun

Åh vilken söt tunika!

2011-06-05 @ 12:10:26
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun
Fnulan

Därför du ska va med i min utmaning!! Kom igen, ett å två!! Städa på!!!

Fin tunika! Men inte kommer du ha den på fest, du motionerar ju, toka!

2011-06-05 @ 23:42:46
URL: http://fnulan.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: