Fredag...

Skrivet den 2011-06-03 kl 11:11:48 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är det fredag..Underbart väder ute …Just nu leker barnen i trädgården och jag satte mig en stund vid datorn.

Ohh va jag är sugen på att ta Fnulans utmaning men känner liksom att jag troligtvis inte har tiden just nu. Men hoppar väl på den nästa vecka när dagarna är som vanligt igen.

Borde ju ta tag i ett rum i taget än att springa runt i alla rum varje dag så inget blir gjort liksom.

Midsommar är bokad hade helt glömt bort det, tycker ju att det är på sommaren, men den har ju börjat, tänker inte på det pga semester o lov har inte börjat.

Vet inte alls hur jag ska ha semester i år. Fårväl ta lite strödagar  när flickorna är här.

Vad ska ni andra göra i sommar?

Ken har haft en kompis här och jag är lika duktig som dom andra dagarna..

PÅ måndag kommer resultatet hur det gått denna vecka..

Jag ska försöka inte få bloggen till en vikt blogg för det är såååååååå tråkigt. Men jag märker att jag är helt inne i det, läser och pratar med sambon om det hela tiden nästan..Men det är väl för att jag måste intala mig att det är lättare än vad jag tror..

Ja här kommer lite bilder…





Vi fick soffan av Cillas föräldrar..så den är jäte bra att ha i spel rummet..
Jätte fin är den,färgen är jag inte så glad över men den e helt okej på ovan våningen..
SKÖN till 1000 är deni allafall...

My igår hon älskar att måla..


Kolla stackarens ben, hon har 5 STORA myggbet...Dom kliar så
jag får smörja henne hela tiden för hon tycker det hjälper då..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: