Hundskit

Skrivet den 2011-06-08 kl 09:09:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink




JÄVLA hundägare….Idag skulle jag kunna tänka göra ett DNA test bara för att få reda på vem hundägaren är.. ( ja kanske kolla vad huden ätit också)

Är ute  och går som vanligt, brukar titta neråt så att jag inte trampar på något. MEN så är jag ju så nyfiken på hur dom andra har det i sina trädgårdar (man kanske kan få idéer ) ELLER INTE så jag går och tittar in ..

Jag ser 2 st som TROLIGTVIS har sex, i sitt vardagsrum.. Vänta nu var det inte trädgårdarna jag skulle titta in i…Hmmm…ja jag är nyfiken av mig…

( Nu vet jag inte om dom hade det, eller om dom veck kläder eller bara var nakna)

Ni vet när man råkar se något men blir osäker om det är så eller inte så man tittar igen…och DÅ precis i det ögonblicket  trampa jag  i hundskiten och halkar till…

Fy fan va jag blev förbannad fick gå med skiten en liten bit för att sedan torka bort det mesta i gräset.

Vad har jag lärt mig av detta?? JO Sluta  titta in till andra…


Kommentarer
Miss S

hahahha...ser mig dig framför mig...förlåt att jag skrattar...hatar oxå hundskit...men de säger att det betyder tur hahahah...kanske kommer lite slantar snart

2011-06-08 @ 19:01:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: