Irriterad

Skrivet den 2011-06-16 kl 17:38:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Fucking BLOCKET....
Blir super irriterad har blivit nekad 5 gånger idag på blocket för att jag inte specificerar plagg för plagg ...

Men jag vill ju sälja allt i ett paket men nej då… ska jag sätta en o en vara så kan jag lika bra sätta in det på tradera o tjäna mer på det..

Har massa och då menar jag massa kläder från 74-92 somliga är nya och aldrig använt och somliga är mer använda…Men jag får ju aldrig rätt på skiten till blocket..

Jag har tagit bilder, men nej nu ska jag sitta med en o en och skriva ner…PALLAR NEJ…

Så det gjorde mig på dåligt humör..










plus massa skor/stövlar vinterjacka viter overoll...mm
Över 200 plagg...
Glöm att jag sitter o skriver om en o en sak...
Har aldrig behövt det innan när jag satt in saker på blocket.
Men där sitter väl någon du som inte blev glad för mitt mail som HON fick efter hon nekat mig 3dje gången...



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: