My inviger sin pool.

Skrivet den 2011-06-28 kl 09:10:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken underbar dag. Solen skiner och det ska bli varmt idag. Jag jobbar  till kl 12 denna vecka och det är så skönt.

Igår bada My lite..


Det blev bara hamburgare till middag igår kväll så skönt att sitta ute och äta. Hoppas nu vädret håller isig några dagar som det sägs att det ska göra.


Igår glömde jag väga mig så idag har jag fått göra det..


Så här ser det ut efter fusket  till midsommar.


Viktminskning fr.o.m. 30 Maj 2011

Varje måndag är det vågen.. Start 84Kg…

Vecka 1 – 79kg
Vecka 2 – 78kg
Vecka 3 – 78kg
Vecka 4 – 78kg

Jag står still på vågen, men inte i cm..


Syrran var här och vägde sig och sa att vågen troligtvis är sönder. Så jag måste väga mig på en annan våg så fort jag kan för att kolla om den gått sönder.


I alla fall så passar kläder som inte passar förr just nu.


Jag hoppas att det är min våg som är sönder och att jag gått ner mer i kg faktiskt.


Kommentarer
e-k

Det ÄR cm som räknas mest, inte kg



Så njut

2011-07-02 @ 09:17:13
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: