Tisdag...

Skrivet den 2011-06-07 kl 12:26:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har haft min klänning inne på blocket några gånger och har den nu igen. MEN fasiken va trögt det går att få den såld..

Jag kan ju inte förstå varför ingen vill ha den.. Den är ju Sååååååå fin….

Vill ju verkligen få den såld..

Idag jobbar jag för fullt, men har en liten paus just nu. Så då gick jag in och blogga lite.

Snart är lovet här ska bli så skönt at vara samlade med barnen..

Tack för alla fina mail jag fått om just min vikt.  Jag blir så glad …

Vilket väder det var i går kväll, ja jag är ju så rädd för åska så jag sitter ju inte alls vid datorn eller pratar i tele eller något. Idag ska det komma igen så jag bara väntar..

 

Nu ska jag jobba lite igen…

Ha en bra dag…


Kommentarer
emilia

jag sov som en stock hela natten vaknade inte när det var jordbävning heller sover djupt haha.....

2011-06-07 @ 14:25:07
URL:
Annika

Jag är också rädd för åska :)

2011-06-07 @ 16:16:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
maria

ja fattar inte heller du inte får klänningen såld den är ju verkligen så fin.... jättefin, den vill jag ha men ska ha en karl först :)

2011-06-07 @ 22:04:55
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: