Tjuvringa till blocket folk...

Skrivet den 2011-06-21 kl 14:56:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag ska berätta något ni inte visste om mig…

Men det finns en sak jag älskar att göra… Det är att ringa folk på blocket och flippa..Jag o en vännina vi kan träffas just för att ringa o skoja Super barnsligt VI  vet. Men vi älskar det..

Jag som stavar som en kratta kan ringa om deras stavningar eller maila dom om jag är ensam.

Men när vi ringer så handlar det om riktigt olika saker och vi dör av skratt varje gång vi lägger på.

När jag jobbade som personalchef på mitt föra jobb så istället för att JOBBA så satt vi och ringde när inte cheferna fanns på plats..Blev jag populär eller inte….he he..

Vi har fått folk att sätta på sig sina gympa skor och hoppa i dom springa med dom för att berätta hur fort man kan springa i dom.

Vi har fått folk att lägga sig i sina sängar och guppa fram och tillbaka för att höra om det hörs något om man har sex i den.

Vi har fått folk till att låta oss komma o sova över för att pröva sängen.

Vi har fått folk till att sätta på bilen så vi kan lyssna på motorn och köra en bit.

Vi har fått folk till att hälla vatten i saker för att se om dom är vattentäta..

Vi frågade en tjej om hon kunde sätta sig på sin motorcykel  och sätta på den så vi hör ljudet och sedan gnida sig och berätta om man känner något på klitoris för ”jag” sökte en motorcykel som kändes skön att köra..

Ja vi har fått folk till MYCKET roliga saker…

 

Och nej ni som tycker att vi var taskiga, nej det tycker inte jag för så roligt man kan ha det..

Barnsligt men super roligt….

Ja  nu skrev jag bara lite om detta, men egentligen finns det super mycket roliga historier..

Dags att hämta barn på dagis..


Kommentarer
Annika

HAhahahahahahaha jag tror jag dööööööööööööööör :) hahahahahaha snacka om att förgylla dagen!

2011-06-21 @ 18:43:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Julle

Silla du är bara så bäst!

Berätta här i bloggen om allt du hittar på.

Snälla Silla berätta om alla dina resor så roligt du haft det vi haft det.

2011-06-21 @ 20:49:09
URL:
Barbro

Hahahhahahahaha jaaa du har sjuka saker för dig ibland =))

2011-06-22 @ 17:52:56
URL:
Fnulan

Hahahahhahhahhahaha du är fan underbar!!!!

2011-06-22 @ 21:56:57
URL: http://fnulan.se
Anette B

Hahahahahahahahahaha...jag skrattar så jag nästan kissar på mig...hahahahahaha :))))). Du är såååå rolig! Helt underbar är du! Kram

2011-06-23 @ 21:10:14
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: