bläää

Skrivet den 2011-03-10 kl 23:22:58 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Är smått besviken och irriterad idag..Jag gör ju alltför att kunna få ihop det till körkortet. Väntar, längtar och så vid mållinjen trillar jag SOM ALLTID känns det som..

Jag kan glömma intensivkursen på ett bra tag, el räkningen kom idag och det var på över 9000kr. Jo då jag grät, Jag kan inte hjälpa det jag blir som ett barn helt knäckt.

Varför, varför ska det kosta så JÄVLA mycket Jag trodde att när den förra var på 7000 så skulle denna vara på ca 5000 nej då 9000 tusen fucking kronor..

Nu rycker bröllopsklänningen också. Den ska säljas, nej jag har bestämt mig för att den dagen jag säljer den så ska jag inte gifta mig heller.. ( om någon vill köpa den förstås) Sen får jag börja om att spara igen till kortet…

Vi har haft sådan otur i ett års tid, när ska det vända liksom…

Ja inte meningen att gnälla men kan inte låta bli…


Kommentarer
marie

jaaa ni har haft massa otur och mycket sjukdomar... Jag förstår din besvikelse, jag skulle också gråta!

Men det vänder nog snart

Kram

2011-03-11 @ 14:27:14
URL:
maria

ja gillar bilden på godisbilarna :)ja pengar är en ständig kamp men blir lite lessen att du inte ser dej vid altaret framöver. ja vill inte själv nånsin gifta mej men det är fint om man vill...

2011-03-11 @ 16:57:10
URL:
Miss S

usch då stackare...inget kul...är det möjligt att grannen utnyttjat er el oxå?...eller kan det vara de fina ljusslingorna som ni hade i vintras...de sa att de skulle höja som fan elen och de gjorde de visst...väldigt tråkigt för er

2011-03-11 @ 17:01:19
URL:
sabine

<3

2011-03-11 @ 18:36:05
URL:
Anette B

Usch så trist kära du. Förstår att du gråter...Efter så mycket otur som ni haft, så är det inte konstigt att bägaren rinner över..Hoppas, hoppas att det snart vänder och blir en massa tur för er. Ha en underbar helg. Mailar dig snart på facebook :) KRAMAR

2011-03-11 @ 20:18:02
URL:
Annika

Jättetråkigt verkligen. Vi åkte på samma smäll med elen och pengarna skulle vi haft till ett akvarie men icke :(

Du ska inte sälja din klänning tycker jag. TÄnk om du ångrar dig sen?!

2011-03-13 @ 12:37:22
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: