Disk

Skrivet den 2011-03-29 kl 12:38:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag sitter här med Mysan o håller tummarna... Vi har tävlat i Pippi på is.
Vi vill ju gå allihopa...Men oj vad dyrt hade hade blivit....så nu så sitter vi och väntar och hoppas så att vi vinner...
Sedan har jag tävlat o Attract..Och hoppas på att vinna...Ja hoppet är det sista som över ger en.. ;-)



Idag står det disk, och plocka undan på schemat här hemma..


Bilder från middagen igår..


Dennis hatar flinta, medans jag älskar det.. Ha ska ha karre och massa annat men jag älskar flinta så igår fick det bli det till mig...

Potatissallad, sallad, vitlökssås, och bearnie( hur nu det stavas)


Potatisgratäng och klyftptatis med olika grönsaker..

Mmmm det var himmelskt gott...

Mätt är bara förnamnet...




Kommentarer
Miss S

jaså skaffat en ny diskmaskin???

2011-03-29 @ 19:41:50
URL:
Silla

Japp...Märket : MYSAN..Jätte bra, du behöver diska om allt, men bara det är ju nöje ;-)

2011-03-29 @ 22:49:07
URL:
Silla

Ps!! Diskvattnet ser skitit ut, men det ären skärbräda som ligger där o flyter...

2011-03-29 @ 23:35:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: