Fullmåne

Skrivet den 2011-03-19 kl 23:34:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

KL är mycket familjen sover..Tro det eller ej My var feberfri  igår..Jag var jätte glad, men idag har hon varit trött hela dagen och velat sova massa..Tillsist tog jag tempen på henne och vad får jag fram. Jo feber igen..

Hela veckan har stackaren varit hemma, ja nästa hela förra också men nu får vi se om det var en dags eller om det fortsätter imorgon…

Alla barnen är hos oss, jätte mysigt.. Imorgon kommer Krille o Cilla på middag, då är vi alla samlade och då myser jag för fullt.

Har inte hänt något speciellt hos oss faktiskt, vi har pärlat massa i helgen. Så nu sitter vi och gör angry Birds på pärlplatta…Riktigt roligt…

Nu är jag såååå grå i håret så jag måste färga det, är ju så rädd att det ska trilla av ( skrattar) men ja jag måste, jag klarar ju knappt att titta på mig själv i spegeln..Tänker hela tiden att jag ska ju inte iväg någonstans just nu så jag kan lika bra se hur det blir, men när man inte kan titta sig själv i spegeln längre så har det gått för långt… Stackars The D som får titta på mig hela tiden.

Tyvärr har jag inget roligt att berätta just nu men snart hoppas jag att det kommer igång här hemma med.

Ha en bra helg ses snart igen..


Idag är det fullmåne...Riktigt snyggt tycker jag...

Kram Silla

Tyvärr förlorade Mff idag mot Helsingborg...


Kommentarer
marie

Vilken fin bild? Tagit den själv?

Ja fullmåne är vackert!

2011-03-20 @ 20:05:57
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: