Måndag...

Skrivet den 2011-03-14 kl 22:52:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måndag idag…Jag o My har haft en mys dag…Inte gjort någonting..

Tills posten kom,  Med posten  idag  kom det en prinsess klänning…

Plus En Pippi och 2 barbafigurer… TACK Snälla Helena för det…My blev jätte glad, hon har fått en ny favis…

TACK För att jag fick mina fötter varma idag och hela kvällen.. Jätte fina och varma ”inneskor” fick jag av Helena. Vilken överraskning…

Lilla sjuklingen har blivit sämre under dagen/kvällen idag, så nej hon är inte sur utan mår inte riktigt bra….











Klänningen och Hallo kitty köpte jag på tradera och blocket, jätte billigt...


Kommentarer
Helena

Tänk att jag fick komma med på din hemsida. Jag är också glad som din dotter. Man blir så lycklig när barn blir glada. Krya på dig lilla My. Massor med pippikramar från Helena.

2011-03-15 @ 14:18:22
URL:
Annika

Gud va fina saker ni fick!

ps: jag har inte skickat paketet ännu (så du inte undrar) för det vadderade kuvertet är i min bil och jag får inte tillbaka den förens på fredag... bara så du vet!

2011-03-15 @ 16:00:40
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Marie

Värdens sötaste lilla prinsessa!!

2011-03-15 @ 21:00:03
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: