Onsdag...

Skrivet den 2011-03-16 kl 10:24:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Händer inte så mycket just nu…My e hemma och sämre..Så jag gör inget man kan skriva om här..För jag tror inte det är så intressant att läsa att jag diskar, städar, myser idag hade jag tänk sy lite..

Vaknade i morse av att kommunen stod utanför och satte igång en motorsåg…Fy fan va jag blev förbannad…Vi som inte sovit mellan 04-06 så kommer dom kl 08…Grannen går ut med sin hemska röst och pratar med dom..( läs skriker för annars hör dom ju inget)

Nu till frukosten så kom dom fan tillbaka och började såga igen..

Jag  älskar snö men idag så vill jag ha vår så man kan slippa alla sjukdomar som My har fått denna vinter..

Nu ska vi äta….Ha en bra dag alla..


Kommentarer
Alexandernikita

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-01-20 @ 10:38:21
URL: http://alexandernikita.blogstie.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: