Vi vann inte...

Skrivet den 2011-03-29 kl 22:06:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Pippi tävlingen…

Nej vi vann inte tyvärr…

    Pippi Långstrump - Ett äventyr på is

Tack till alla som har bidragit med alla dessa underbara och härliga Pippi-minnen.

Nu är vinnaren utsedd.

Stort, stort grattis till Jonas, Selina och Leonora Möller från Eslöv, som har vunnit 5 st alldeles speciella biljetter till föreställningen i Malmö.

GRATTIS till dom..Men ohh va synd om oss..Får man tycka så??

Jag är sååå kluven på allt..Ni vet ju hur mycket jag vill utomlands med familjen. Hur vi inte kunnat åka, först för lägenheten som satte oss i sådan ekonomisk skit sits.. Sedan andra saker, My som alltid är sjuk så jag knappt kan jobba och vi lever på en lön nästan..

Men nu har jag hittat resa till oss…Håll i er..

Bulgarien 25kr och 25kr för Ken och My..

Allt som allt går resan 23440kr.Allinclusiv,flyg,mat på planet, försäkring, transfer, avbeställningskydd.

För oss alla 6…Det är jätte billigt.. Jag bokade den…men nu har jag till den 4April att bestämma mig..

Super roligt, med alla räkningar, Bara den jädrans elen på 9000kr..

7000kr ska vara betalt den 4 April..Får jag min bröllopsklänning såld och massa barnkläder som är för små så kommer vi kunna ta den..

Så nu gäller det att hålla tummarna för att den ska bli såld.. ( ingen har velat ha den hitten tills)

Men som jag skrev innan Hoppet är det sista som överger en..

 

Dennis gjorde ett bad till mig idag och la fram ett kit.. UNDRAR om han tyckte jag var skitig ;-)

Och en bild på middagen idag…


Kommentarer
Anonym

Ja man får tycka så!

Och jäklar vad god maten ser ut!!!

2011-03-30 @ 13:13:38
URL:
Silla

Den va god... alla hitta på grytor är bäst...

2011-03-30 @ 15:53:49
URL:
Annika

Va synd att du inte vann!

2011-03-31 @ 20:31:20
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: