morsdag

Skrivet den 2011-05-30 kl 09:50:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hej

Hur ligger det till hos oss, tjejerna var här i helgen.. Jätte mysigt..

I fredags satt The D på akuten hela dagen, han hade så ont i foten och det blev bara värre och värre. Felet var ett ledband av och några  ben bitar ligger lösa nere i vristen. Dom ska kolla om det läker själv i dagarna, annars får dom gå in och öppna. Så han kan knappt gå..STACKAREN…

Lördagen gick åt från kl 08-17 var vi på handbollsturnering Emilias lagvann B gruppen så dom fick guld. GRATTIS..

Kallt var det att sitta ute hela dagen… Men  det fick gå…Man blir ju så glad när dom vinner..

Kvällen kom syrran med sina änglar för jag skulle passa dom på söndagen så dom var här till kl 17..

Helgen fick snabbt, men vi gjorde absolut inget på södangen..Bara slappa..

Denna vecka är en kort vecka, jätte skönt på ett sätt men lite så panik på ett annat sätt. Hur ska jag hinna med allt på 3 dagar;-)

Ikväll skulle det vara brännboll med Kens klass, men han är sjuk idag, han kom hem från sin pappa i morse sjuk med feber och jätte förkyld så det blir inget ikväll…

Så nu sitter man här med ett sjukt barn hoppas inte My blir smittad för nu har hon varit frisk ett bra tag och det hoppas vi håller ett tag till i allfall…

 

Jag satt o tänkte vad ska man ha som tjockis i sommar. Bikini eller  tankini?? Vad tycker ni?

Jag kan berätta att idag börjar jag tänka på vad jag äter, ska ut o gå mer för så som jag gått upp i vikt är inte klokt…Önska mig lycka till…

Ha en bra måndag så länge..

PS! På morsdag fick jag kaffe på sängen och present..i den fanns..


En morgonrock så jag önskat mig jätte länge...


Och dessa 2 örngott..

Jag blev jätte glad många pussar och kramar delades ut...


Kommentarer
Annika

Ajajajaj det låter inte alls roligt :(

Hoppas att han kryar på sig snabbt!

2011-05-31 @ 09:37:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Marie

Jag kör på bikini fast jag ser jävlig ut över magen för jag vill ha sol på mig...annars kan jag lika gärna dra på mig ett linne känns det som :)

Kram

2011-06-01 @ 11:17:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: