Lite av varje...

Skrivet den 2011-05-15 kl 20:45:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Oj va tiden gått sedan jag skrev här.

Förra veckan hade ingen stund över till något känns det som. Massor att göra så jag han inte ens med privata mail..

Dom stunder jag fick för mig själv satt jag o pyssla ihop lite örhänge till Cilla, tycker det kan vara super skönt att bara låta hjärnan försvinna…

Besök har jag med haft nästan varje dag…

Lite foto kommer in istället för mycket text..


Örhänge som Cilla fick..

Ja bara man är varm om fötterna så...

Italia...Men ärligt så tycker jag inte mat ska vara fruset så vi köpte bara något litet för att kolla vad det var för något.. ( har inte testat det än)
Men vet att jag inte kommer handla där mer...

Talar för sig själv en solig kväll...

Ken Spelade sin första match nånsin...
Bara vann med  2-1 Ken var överlycklig för att han fick vara med..

Ken nr10..

My hade paraplyet med sig...













Bria Ken och Krille


Cilla o Krille...

Sedan blev det Mac ..


SLÅ NER BURKAR (pyramid)Ja då Silla är king där.. Jag o Dennis tävla men jag hade 2 bollar kvar och inget på bordet och vann ett gosedjur till My( Den på bilden).. Medans Dennis hade inga kvar och 3 eller 4 burkar kvar…

Vem är BÄST!!!! Jo jag…..( viskar: Det är andra gången vi har tävling och jag vinner)














Ja efter fotbollen idag stack vi till Svedalamarknad, passade på att åka karuseller när det var Happy our..
1 Biljett till 2 st...Bra när vi är så många, annars hade dom ju fått åka mindre karuseller..
Därför är det bäst när vi åker iväg och dom har band och kan åka så mycket dom vill..
Men det gäller ju mest på dom stora som Tivolit eller Backen, Lisseberg mm..
Men små marknader är det bäst att passa på att åka 2 för1 biljett...

Ja det var lite från oss, hoppas ni har haft en bra helg..

Jo då vi har tittat på Melodifestivalen, men thats it!!


Kommentarer
Annika

Gud vilka härliga bilder och jisses va duktig du är!

2011-05-16 @ 14:49:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Miss S

ja det var på tiden du skrev här;)...skoj har ni verkligen haft det...kul för Ken oxå och gratta honom från mig...kramar

2011-05-16 @ 18:04:19
URL:
Annika

Kan du inte visa närbilder på smyckena du gjort?!

2011-05-17 @ 12:01:31
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: