Blogg Eventet

Skrivet den 2011-11-29 kl 10:53:57 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

I lördags var jag på blogg event genom Bloggfamiljen

Det bästa utav kvällen var att träffa Annika, jag har läst hennes blogg sedan 2009 varje dag och äntligen fick jag träffa henne och Morris.

Jag kan tala om att Mingel  event är inget för mig. Jag tycker inte det är roligt att stå upp i flera timmar och bara mingla. Utan jag är mer för att antingen ska det hända saker som uppträdande eller något annat men bara mingla runt…NEjjjj inget för Silla…

Jag hade trevligt tillsammans med Sabine, Annika, Maya och Lajna dom gjorde min kväll. Men jag tror faktiskt vi hade haft det mycket roligare hemma.

Fnulan  och Hannah hade varit riktig duktiga med allt dom fixat på 3 veckor  men jag saknade lite mer underhållning.. Men det är jag det, det finns dom som älskar att mingla.

Maten var god och man fick dricka hur mycket man ville och det var ett stort plus.

Lotteriet vann jag tyvärr inget på..

Men nu vet jag hur det går till på mingel event så jag håller mig till uppträdande, shower och annat att titta på..

Några tjejer jag träffade där som jag läser deras bloggar var riktigt trevliga lika trevliga i verkligheten, men några bloggar kommer jag sluta läsa efter att tjejerna inte var så trevliga i verkligheten.

Men tack för en trevlig kväll både till Hannah och Fnulan och tjejerna som jag umgicks med under kvällen…

Lite bilder från kvällen..

Mingel

Samuel spelade jätte bra

Maten..

Söta Sabine

Jag

Snart ät det dragning...

Här kramas jag och Annika för första gången IRL ;-))
Jätte glad bev jag av att träffa henne..en riktigt go tjej..

Kramsi

Ni tror väl inte att jag missade Morris, jag frågade chans på honom i smyg han svara JA...

Bilden stulen från Svärmor ;-) för den var finare än min...

Maya och Sabine kelades också med Morris... Lajna i bakgrunden..

En snabbismed Fnulan blev det men hon hade knappt tid att andas...

Här står Sveriges vackraste kvinna och Hannah Graaf ;-)

Stulen bild från Annika men ville också ha den på oss..
Sabine Annika och jag...
Som Annuika skrivit på sin blogg att troligtvis blev jag fotad av någon annan och JA det blev jag.. hahahah

Sabine o Hannah

Sabine

Samuel sjöng en fin text till Sabine


Ja det var lite bilder från eventet Tack Alla inblandade..


Kommentarer
??

Jag våga inte skriva det på min blogg. Men mej håller med dej.

Inget roligt event.

// ??

2011-11-29 @ 13:55:05
URL:
Miss S

ja men du var det tur jag inte följde med....

2011-11-29 @ 16:42:37
URL:
|| mannen som kan prata om hundar ||

Där skulle man ju varit med! :/

2011-11-30 @ 14:48:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, jag förstår det :)

2011-12-01 @ 10:47:08
URL: http://www.henrikolsson.eu
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: