Kratta Före o Efter bilder..

Skrivet den 2011-11-06 kl 14:49:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

 I Flera dagar har jag fått ångest när jag tittat ut och sett denna bild..


Alla dom löven MÅSTE upp..
Så idag ville My ut en líten stund ( hon mår bättre idag)
Så då passa vi på att kratta..

Här hjälper hon till att hoppa i den så mer får plats..

Det känndes som om man aldrig blev klar..

Sedan var det dags med en kaffe pause


Efter en stund tog jag andra sidan..
Men ska erkänna att där orkade jag inte bli klar..


 Nu har jag varit duktig..

Trädgårdsarbete är inte min starka sida men jag gör lite så gör Dennis resten.



Kommentarer
Annelie

mmmm nu har du varit duktig:))

2011-11-06 @ 15:24:36
URL:
Miss S

se det positivt...lite gratis träning:)

2011-11-07 @ 20:29:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: