När jag var liten

Skrivet den 2011-11-19 kl 22:14:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

När jag var liten så var min största dröm " När jag blir stor ska jag kunna dansa som dom och ha sådana underbara klänningar på mig"


Ikväll kom den drömmen tillbaka....

Jag o My satt o tittade på VM i Dans, visst dom dansade underbart vackert, men skit i dansen det e inte viktig, det som är viktigast är KLÄNNINGARNA....

Vilka underbara klänningar både jag o My blev helt förälskade...

Om jag hade kunnat sytt så hade hon fått varenda en klänning i alla färger i alla dess konstigheter...
Jag hade haft det som ett heltidsjobb att bara sitt o sy massa snygga klänningar..
Men nu kan jag ju inte sy...Så jag gick ut på nätet och började leta..
Men hittar ingenting här i Sverige... ( ska leta vidare)

Ni som inte har följt mig : My bytar om ca 3-6 gånger per dag i sina klänningar, smycke mm..
Så hon älskar det och jag älskar att hon gör det jag vill egöra när jag var liten...

( NÄRDÅ JAG HAR INTE LÄRT HENNE ATT TYCKA OM DET)


Titta så vacker..

Jag tycker denna också är vacker...
o sådan borde man ju kunna sy hur lätt som helst... ( men inte jag för jag har tummen i )

Nu ska jag titta vidare på klänningar....

Kommentarer
Fnulan

Du har en vacker klänning... en som jag vill se dig i en dag!

2011-11-19 @ 23:55:50
URL: http://fnulan.se
Annika

Håller med dig... klänningarna är viktigare än dansen!

2011-11-20 @ 12:26:24
URL: http://bringblingtoeverything.com
Miss S

tummen i rö...???

2011-11-20 @ 20:17:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: