Paket..

Skrivet den 2011-11-23 kl 14:22:44 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Som sagt igår fyllde jag år, men det kände jag inte alls av.. Har aldrig nånsin haft en sådan dålig dag..

Detta var min värsta födelsedag i hela mitt liv..

Dom sista 3 har varit åt helvete så nästa år ÅKER JAG iväg... det har jag bestämt mig för.. om så bara för 3 dagar eller spa eller något...

Slut pratat om detta....

 

Men nu är det en ny dag och nya tag…

Jag ska iväg på lördag och det längtar jag jätte mycket efter, det ska bli så roligt..

Jag börjar bli frisk så idag är nog sista dagen jag ligger på soffan..

Har lite ångest över allt som måste göras och jag vet att jag inte kommer hinna, men men..Jag orkar inte stressa ihjäl mig ( som jag lär göra i slutet ändå.)

Ska snart iväg till posten, har fått ett paket till My och längtar att få se vad som finns i det..
Så det tar jag på vägen hem från dagis..


Kommentarer
Annika

BAUTAGRATTIS!

MEGASTORT GRATTIS!

2011-11-23 @ 20:02:29
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: