1 Okt

Skrivet den 2011-10-01 kl 22:54:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken underbar dag det varit idag... Riktigt skön "vår" dag tycker jag...

Jag sa till Dennis att jag var sugen på Tapas idag, och titta vad han fixade för lyxmat ikväll...







MUMS som vi ätit allihop ikväll....

Medans han grilla och gjorde maten så pakade jag o Ken för imorgon har han match...
O leka lite med Mysan...







O jag som läser av mailen lite snabbt bara...

Nu är det snart sängdags för i morgon ska vi upp tidigt igen..
Imorgon är det fotboll och handboll på schemat...



Kommentarer
Fnulan

MUMS MUMS MUMS!!!!!!!



Jag fyller ju *0 och vill resa då..... men men......

2011-10-01 @ 23:06:49
URL: http://fnulan.se
Barbro

Ni har alltid värsta festmaten ni....bjud gärna hem mig vetja =))

2011-10-03 @ 14:46:58
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: