Ladies night

Skrivet den 2011-10-10 kl 19:48:36 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Blogg.se appen funkar inte längre så surt... Hela tiden kommer det upp 

Felaktigt anrop

Jag som var så glad att den kommit så man kan andvända den hur ofta som helst... :-(

Jag talade med Dennis om frikort, för jag vill gå på ladies night och behöver klartecken på ett frikort så jag o Brolle och Stenmarck kan ha roligt.

Dom andra som är med kan ju faktiskt gå iväg och ha skoj någon annanstans medans vi 3 njuter av varandra..

Ska ni se dom?



Kommentarer
Fnulan

På lördag minsann ;)

2011-10-10 @ 23:10:31
URL: http://fnulan.se
maria

så du gillar brolle ja tycker han e lite slisko, den andra kan jag tänka mej i nödfall hahhahaha :) hoppas du får frikort hehe....

2011-10-11 @ 11:33:11
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: