Kräfta

Skrivet den 2011-09-01 kl 09:24:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lilla jag ( läs stora) är Sjuk, förkyld till tusen och feberig.. Stackars lilla mig...;-/

Men tänkte när jag ligger här i soffan sätta in lite bilder från dagarna som gått.


Så här mysigt hade vi det igår efter jag hämtat My på dagis..
Hon låg med mig i soffan o tittade på film och jag satt o titta lite i datorn..


Titta vad jag sytt hahahahahahaha
Alltså jag kan inte ens sy in en knapp...Men Dennis behövde en kräfta ( om ni nuinte kan se vad jag sytt)
för han ska på kräftskiva på lördag och det är ett TEMA Bästa hatten..
Alla kräftor i hela Malmö verkar vara slut så då var det bara att sy en..
Så här har ni resultatet jag skrattar åt den men är väldigt imponerad själv.
Handgjord.....av en gammal t-shirt...
När hatten är klar ska jag visa den...

Syrran kom häromdagen så vi tager vad vi haver och hade en liten kräftskiva.


Lägg märke till midsommar tallrikarna ...

Iallafall så kan jag inte äta kräftor eller räkor... Jag glömmer det med tiden...
Så på natten blev jag så dålig...
Det går en tid så blir jag sugen och då äter jag, efter några timmar när jag får kramper i magen kommer jag på..
VISST fasiken jag tåler ju inte räkor...
Samma sak varje gång....
Men gott är det...


Kommentarer
Fnulan

Stackars vännen., ska jag komma med kyllingasoppa!?

2011-09-01 @ 22:17:26
URL: http://fnulan.se
Annika

Ååå din stackare hoppas du blir bättre snabbt och jisses va snygg kräftan blev... du måste vara sjukt nöjd med den!

2011-09-03 @ 10:47:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: