Söndagkväll

Skrivet den 2011-09-25 kl 22:04:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ännu en helg som gått förbi....Vilket underbart väder vi haft...Det var som en vårdag..

Jag ligger lite i blogg torka just nu känns det som men håller på med massa annat så det kommer efter, tråkigt men sant..


I helgen har vi lekt med klossar, My gör det i perioder..Ibland kan hon håll apå i flera dagar sedan är det stopp i några månader..
Men denna helg har det varit mycket klossar..

Dennis gudomliga omelett...

Så här gör man mackor om barnen inte vill äta... Så fram med pepparkaksformarna och tryck ut... Då vill dom tom ha fler..

Det är My när hon spelar död... Den tungan åker alltid ut...ahhahahaha


Jag får hitta något roligt att blogga om snart...

Jag hoppas det blir vinsten med solresor ;-) oj oj oj vad jag hade bloggat... hehehehe

Kommentarer
maria

jag vet vilken form ja velat ha på min macka :) vädret e skönt men konstigt, känns som vår med röda blad... hej hej från mej bara

2011-09-26 @ 10:58:17
URL:
e-k

Bloggtorka måste man få ha när känslan vill prioritera annat.

Lycka till med lotten, spelet eller vad det nu är.



Kramen Silla

2011-09-28 @ 12:14:35
URL: http://www.steeperz.com
Fnulan

Ska jag köpa bloggsalva?

2011-09-28 @ 22:31:56
URL: http://fnulan.se
Barbro

Princess Leia med R2-D2 i bakgrunden =))

2011-09-30 @ 14:45:17
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: