SPONSOR sökes till 20 elever i 2a klass...

Skrivet den 2011-09-28 kl 12:15:33 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har suttit och mailat lite företag om Sponsring till Kens klass och deras julfest. 

Så dom kunde få en julklapp av tomten med lite olika saker i. Som en penna, suddi, tandborste mm

ALLA dom företag jag skrivit till och frågat om tex 20 ex av någonting. Har jag fått NEJ ifrån.

Så nu ser vi om detta ger resultat:

Jag söker ALLT som passar till 8åringar dom är 20 elever..

Har du något som du skulle vilja sponsra med, tar jag tacksamt emot det.

Maila mig på [email protected]

Självklart skriver jag om er här på min blogg...


Kommentarer
Fnulan

Jag har sånna band man kan sätta runt halsen och ha nycklar i.. är det ngt?

2011-09-28 @ 22:30:55
URL: http://fnulan.se
Annika

Jag har halsdukar och vantar men jag är inte säker på att det är 20 stycken och jag vet inte hur lämpligt det är eftersom det är reklamhalsdukar för Norrlands Guld.

Dåligt att inga företag kan sponsra tycker jag!

ps: 100000000000000000000000 tack!

Jag ska maila henne!!!!!!!!!!!!! Uppskattar som tusan att du tog dig tid och mailade mig!

Massor med kramar!

2011-09-28 @ 22:31:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Lotten

Hur många 8-åringar finns det i Sverige??

Tror inte du är den enda mamman som vill ha gratispresenter!

Baka och sälj, lotteri är jättebra - pyssliga föräldrar kan skänka priser - så har vi gjort för att få in pengar till klasskassor och det har funkat kanonbra...

2011-09-29 @ 20:44:17
URL:
Lotten

Hur många 8-åringar finns det i Sverige??

Tror inte du är den enda mamman som vill ha gratispresenter!

Baka och sälj, lotteri är jättebra - pyssliga föräldrar kan skänka priser - så har vi gjort för att få in pengar till klasskassor och det har funkat kanonbra...

2011-09-29 @ 20:44:26
URL:
Silla

Lotten.. Självklart gör vi det också.



Men, vi har fått in massa roliga saker till barnen GRATTIS..

Så det kvittar nog hur många 8åringar det finns i Sverige.. Frågar man får man, frågar man inte så får man inget iheller.

2011-09-30 @ 09:30:50
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: