Långfredagen

Skrivet den 2012-04-06 kl 12:19:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag fick barnen leta ute efter sina påskägg som påskharen hade lämnat i natt..
Lyckan var total..

Imorse blev jag hämtad kl 09 och åkte till skogen och gick lång rundan..
Jag blir ju mycket piggare så jag orkar mycket mer. Idag var en ny tjej / kvinna med tycker det är trevligt att jag börjar känna fler o fler i Bara.. Riktigt trevligt faktiskt..

Nu börjar det blåsa upp lite så får vi se om snön kommer inatt som dom pratat om..

Ha en fin lång fredag..


Kommentarer
Maja

Finns fördelar o nackdelar att bo i en mindre stad :) Lära känna nya trevliga människor är en fördel.

2012-04-06 @ 19:58:14
URL:
Louise

Snö vill vi inte ha!punkt slut!my och Malcolm diskuterade i torsdags och jag fick vara med på en hörna ,men de ville leka en dag. Nu har jag krydda till det så jag har inga nr kvar på mobilen så du får gärna skicka ett mess glöm ej skriva att det är du.ha en skön påskafton.kram Louise malcolms mamma

2012-04-07 @ 07:19:35
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: