Pustar ut..

Skrivet den 2012-04-27 kl 08:40:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Att fixa och dona..

lördag ska jag stå på loppis.. Trodde jag..

Jag vet att jag kollade i kalendern att det var en dag inget är bokat.

Plötsligt kom paniken över mig, det fanns matcher inbokade, kalas inbokade och annat trams.

Jag började med att avboka kalas, när jag sedan kom på att Ken kan ju inte vara ensam han måste ha någon som skickar iväg honom , helst tittar på matchen, och hämtar honom, mat mm..

Det slutade med att jag tänka avboka loppisen för det blev för komplicerat.  Till sist skriver L till mig åk med mig dit. Jo det var ju en super bra ide då kan ju sambon sköta resten.

När jag började ta fram skiten som ska säljas så upptäcker jag att vi får inte plats i hennes bil och jag åker inte dit med lite saker för då skiter jag hellre i att stå.

Då kom jag på, att sambon kan ju köra dit massa saker men så åker jag hem med L.

Japp nu var allt klart, avbokningar, fixningar mm..

För att få ett mail igår där det står: Ville bara göra klart för dig att det inte är lördag utan söndag du ska stå….

ALLT löste sig plötsligt..


Kommentarer
Annika

Hahahaha jag känner igen det där. Skönt att det löste sig!

2012-04-27 @ 09:03:58
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Louise

Bra att allr redde sig,sälj ju bra och ha en trevlig helg.

Kram

2012-04-27 @ 09:20:26
URL:
♥ Sojka ♥

Fick du svar om gelen!? :) 350 kr tar jag. :)



Men gud vad snäll du är. Men jag tycker precis tvärt om att med min fugur är det svårt att hitta något bra. :)



hihi jag som hade hopp om sponsor hahaa ;)



Kram!

2012-04-27 @ 11:41:16
URL: http://www.sojkasframtid.se
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vilken tur att allt löser sig till slut :D

2012-04-27 @ 14:26:48
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: