Saft

Skrivet den 2012-04-12 kl 09:08:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vad gjorde man förr utan internet??

Igår hade jag ingen internet för byggarena hade grävt sönder kabeln, hur rastlös blev inte jag då..
Men huset blev städat i allafall...en fördel...

Min hårväxt ska vi inte prata om, jag ser för jävlig ut så på måndag är det dags att träffa finast Sanni så hon får göra mig snygg igen ;-))



Jag hade aldrig vågat bli blond om det inte varit för att Sanni gjort det på mig.
Så honhar verkligen fått litt liv i sina händer... :-))

Vågen visar neråt, men just nu står jag still och det gör mig lite knäpp i huvudet. Jag som verkligen kämpar och håller i.
Men visst det sägs att det kan gör det, men icm känner jag av att det rasar och det är jag glad för.

Idag sa My: Mamma visste du att vatten kommer ut genom kissehålet
Silla: Ja My det visst jag..
My: Men mamma det gör mjölken också...
Silla: Ja ser du så bra!
My: saften också mamma och det är därför du har blöja på dig så att inte saften ska rinna ut.

Men söta lilla prinsessa som jag skratta....

Kommentarer
Marie

Så smal du är!!!

Och snygg :D Pingla, allt hårt jobb lönar sig...och ja tyvärr det är platåer där man står still hur mycket man än kämpar...man måste chocka igång kroppen med att lägga in en annan träning, öka vikter, temop el. liknande för att skynda på stillaståeendet, eller acceptera att det är så och att det släpper sen om man fortsätter och gläds över de framsteg man redan gjort :)

2012-04-13 @ 11:10:35
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: